Απέναντι στα αγορασμένα εξώφυλλα απαντάμε με δημόσια διαβούλευση

Απέναντι στα αγορασμένα εξώφυλλα απαντάμε με δημόσια διαβούλευση

Τις θέσεις, τις προτάσεις και το όραμα της Δημοτικής Κίνησης “Υψίπολις” για μία “Έξυπνη Πόλη” παρουσίασε, σήμερα, ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γρηγόρης Ζαρωτιάδης.

Στην ομιλία του, κατά τη διάρκεια ανοικτής συγκέντρωσης πολιτών στην Τριανδρία, ο επικεφαλής της ΔΚΘ “Υψίπολις” περιέγραψε το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει η επόμενη δημοτική αρχή ώστε να καταφέρει η Θεσσαλονίκη να συμμετάσχει στο σχεδιασμό για την “Πόλη του μέλλοντος”. Να αξιοποιήσει καινοτομίες, καλές πρακτικές, διδάγματα, επιστημονική σκέψη, έρευνα και διευρυνόμενη διαρκώς εμπειρία για να δημιουργήσει μία βιώσιμη και ισορροπημένη ανάπτυξη.

“Εμείς στη ΔΚ “Υψίπολις” επιμένουμε δημόσια, άμεσα. Συνεχίζουμε με την Ανοικτή συγκέντρωση στην Τριανδρία. Ξεπερνούμε τους αγορασμένους “διαμεσολαβητές της επικοινωνίας” και κατεβαίνουμε στο δρόμο και στις γειτονιές, μιλάμε με τον πολίτη, για τον πολίτη” είπε χαρακτηριστικά ο Γρηγόρης Ζαρωτιάδης, προσθέτοντας: “Στην Τριανδρία, εκτός από την αναφορά στα ζητήματα της περιοχής, αναδείξαμε το πρόγραμμά μας για μία “Έξυπνη Πόλη”, αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία τόσο στις σχέσεις του δήμου με τους πολίτες, όσο και στις κοινωνικές και οικονομικές σχέσεις των πολιτών μεταξύ τους. Απέναντι στις ατάκες, στα αγορασμένα εξώφυλλα και στις “προκάτ” αρθρογραφίες, απαντάμε με ουσία και απευθείας συνομιλία. Εμείς επενδύουμε στην αντίληψη του πολίτη. Γι αυτό και έτσι θα κερδίσουμε”

                                            Οι προτάσεις της ΔΚΘ “Υψίπολις” για την “Έξυπνη Πόλη”

Εκτίμηση των μελών της Δημοτικής Κίνησης Θεσσαλονίκης “Υψίπολις” είναι ότι την ώρα που η  δημόσια συζήτηση και η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη μετάβαση στην έξυπνη πόλη είναι σε πλήρη εξέλιξη σε όλη τη χώρα, την Ευρώπη και διεθνώς, η Θεσσαλονίκη απουσιάζει από τη διεθνή συζήτηση και πρακτική. Δυστυχώς για την πόλη, αυτές οι εξελίξεις συντελούνται μόνο στην ιδιωτική σφαίρα της οικονομίας χωρίς διατυπωμένη σαφή δημοτική ατζέντα.

Έξυπνη Θεσσαλονίκη για τη ΔΚΘ “Υψίπολις” σημαίνει:

  • Ανάπτυξη μιας σαφούς στρατηγικής που θα στηρίζεται στο τρίπτυχο συμμετοχή, διαβούλευση, αποτέλεσμα
  • Η στρατηγική αυτή θα πρέπει να επενδύει στη συλλογική ευφυΐα της πόλης όπως αυτή παράγεται από τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, το επιχειρείν, τις συλλογικές πρωτοβουλίες
  • Η στρατηγική αυτή θα πρέπει να:
  • προάγει την ενεργή συμπερίληψη όλων των κοινωνικών ομάδων χωρίς να εντείνει τον ψηφιακό αποκλεισμό τους, αλλά αντιθέτως να διευκολύνει τη συμμετοχή τους
  • να συνδέεται άρρηκτα με την επιχειρησιακή ικανότητα των δημοτικών υπηρεσιών με την ουσιαστική αναβάθμιση των δεξιοτήτων του στελεχιακού δυναμικού, στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου ψηφιακού μετασχηματισμού
  • να αποκλείει την άκριτη υιοθέτηση επιλογών που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο ενός κακού μιμητισμού που σπαταλά ανθρώπινους και οικονομικούς πόρους
  • να δίνει προτεραιότητα στην ενέργεια, τα απορρίμματα και την επιχειρηματικότητα διευκολύνοντας την εξυπηρέτηση και τις πρωτοβουλίες της
  • να δίνει λύσεις στην κυκλοφορία, στις συγκοινωνίες και τη βιώσιμη αστική κινητικότητα
  • τέλος να μετατρέπει την πόλη σε ένα καθημερινό δημιουργικό εργαστήριο που προάγει τη συμμετοχή, την αυτενέργεια και ενθαρρύνει τις πρωτοβουλίες ως τμήματα όμως ενός σαφούς ως προς τις στοχεύσεις, προγραμματισμού, που διασυνδέει το χώρο σε ένα ευρύ πεδίο πληροφορίας και θα το μετατρέπει σε υπηρεσίες συνυφασμένες με τη βιώσιμη αστική διακυβέρνηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *